A Anoia Patrimoni creiem en la gestió sostenible com a valor central de la nostra activitat. És el nostre compromís afrontar els nous reptes i necessitats derivats dels canvis en les tendències i activitats turístiques. Per aquest motiu establim, en la gestió de la nostra activitat turística, el concepte de desenvolupament sostenible com un instrument que relaciona els aspectes socioculturals, mediambientals i econòmics, buscant així tant la satisfacció dels visitants com de la comunitat local. En el marc d’aquest compromís disposem d’una política de turisme responsable i portem a terme tot un seguit de bones pràctiques.

POLÍTICA DE TURISME RESPONSABLE

Potenciem el coneixement del territori i del patrimoni com a element central d’un turisme respectuós amb el medi i la cultura local.
  • Creixement econòmic, inclusiu i sostenible:
    • Fomentem la compra de productes locals
    • Col·laborem en campanyes amb finalitats socials i projectes de desenvolupament
    • Participem en activitats formatives amb centres formatius i col·legis
    • Col·laborem amb productors locals
  • Inclusió social i ocupació
    • Realitzem accions formatives en relació a les activitats ambientals, de seguretat i qualitat, entre altres, relatives al lloc de treball
    • Ens comprometem a fer servir un llenguatge inclusiu en les nostres comunicacions
    • Hem reduït l’ús del paper a la mínima expressió, realitzant les nostres comunicacions en format electrònic
  • Us eficient dels recursos, protecció ambiental i canvi climàtic
    • Treballem per optimitzar el consum de recursos naturals i minimitzar els residus que produïm
    • Hem implantat la recollida selectiva de les diferents fraccions dels residus
  • Valors culturals, diversitat i patrimoni
    • Respectem els corresponents criteris d’ordenació local
    • Oferim informació sobre diferents propostes culturals, excursions i gastronomia local entre d’altres
    • Hem desenvolupat la nostra missió, visió i valors
  • Seguretat del client
  • Satisfacció i fidelització
    • Disposem de protocols per assegurar la correcta prestació del servei, plans de neteja i de manteniment preventiu
    • Hem implementat sistemes per gestionar les queixes, suggeriments i comentaris dels clients